2006年11月12日 星期日

買了Nanoha畫冊

10:14pm

昨日與kkf一同行旺角,查實係想kkf陪我去信和買o野。(你真自私)去到發現本瑠琉色公式設定集缺貨,白行一趟。不過我倆去了CD店內看新出的日本動畫歌曲CD,水樹奈奈同田村的新碟看了一遍,之後無意中搵到一隻MRR的CD,我的至愛呀,於是把它買了下來。最後Megami出了一本Nanoha畫冊,延至今日下午才去購買。
原本那本Nanoha畫冊,仲有兩張70cm高的高中版的奈葉同菲特紙版公仔。這回沒有令我失望,真的很萌呀!(高興)

9 則留言:

  1. >之後無意中搵到一隻MRR的CD,我的至愛呀,於是把它買了下來。
    你唔係去幫襯地庫黑店ar?!

    回覆刪除
  2. 哪些黑店,請舉個例吧。今次隻CD係日本正版來的。

    回覆刪除
  3. 有兩間賣日本o野賣得特別貴ge鋪頭,其中一間叫橫濱。

    回覆刪除
  4. 噢,不記得了,反正明天又去信和,今回再沒有的話,唯有落訂。

    回覆刪除
  5. 要訂邊隻?

    唔計得la?幾年前我同你去信和o個陣未o係其中一間黑店買咗山下達郎ge "Ride On Time" ge? (如果唔係HMVo個批從台灣來的$65日版冇貨,我都唔會幫襯黑店!)

    回覆刪除
  6. 如果你訂ge碟不太冷ge話,可以去YOHOO (信和B10、M21)訂。老闆聲稱以7算計,我唔敢講係咪真係計7算(因為我仲有幾隻未到貨),但我見佢o地ge新CD真係有7算咁平。
    同埋佢o地唔mind你訂動畫歌CD,甚至佢o地已經當正所有後生仔都係去訂動畫歌CD。我之前去訂あみん (Ref. ja.wikipedia.org/wiki/あみん)ge CD選書 o個陣,個老闆反而問我係咪D動畫歌,搞到我要撻岡村孝子個名出來........

    回覆刪除
  7. 多謝你呀,o個次你買山下達郎的那間原來是黑店,我同kkf成日去佢度睇新碟。真係估唔到喎。
    我只不過是去漫畫舖訂公式設定集而已,不過都多謝你給予我訂CD的建議。

    回覆刪除
  8. 唔駛多謝.......想多謝就幫我click多D廣告la~
    http://vinshar.blogspot.com/

    嗰兩間之所以叫黑店,係因為價錢貴到飛起:single 110、single /w DVD 160、ablum 3xx,直迫HMV。而佢o地之所以收咁貴,只係因為出貨時間比正式推出時間旱ja

    回覆刪除
  9. 難怪上星期我同kkf係橫濱度搵到水樹奈奈隻新single啦,本來11月15日才發買,這裡早就有得買啦。

    回覆刪除